23 paź 2013

Outfit #1 Autumn


Przedstawiam wam mój idealny zestaw na jesień stworzony na stronie stylistki.pl.
Czerń + Złoto + Bordo Zakochałam się w połączeniu tych kolorów, bordowy kolor królował już poprzedniej jesieni , w tym roku będzie również nr 1 tak jak i kolor czerwony. Zestaw przedstawia połączenie spodni typu boyfriend z luźną szarą bluzą, żeby nie było nudno dodałam czarne botki ze sklepu DeeZee, oraz czarną skórzaną ramoneskę. Nie mogło również zabraknąć złotej biżuterii, zegarek Michael Kors, pierścionki H&M. Na sam koniec pomyślałam, że czegoś mi tu jeszcze brakuje, wieć dodałam bordowy komin i lakier do paznokci w tym samym kolorze od Chanel. Myślałam, także o bordowej lub czerwonej szmince na ustach, ale padło na kolor nude bo ciemne kolory nie pasują do mojej twarzy:)
Zestaw jak najbardziej na co dzień, zamieniając buty na delikatne szpilki, a bluzę na coś eleganckiego możemy szybko stworzyć look na wieczór :)

Pozdrawiam !:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz